Tala är silver, tiga är Google?

Ja. Google's AI assistent är imponerande.
Riktigt imponerande.

Assistenten kan ringa upp verkliga personer och föra en riktig dialog genom att analysera tonläge, språk och en hel del annat. Kolla in videon nedan.

Varför är detta så bra? Enligt Google CEO Sundar Pichai så kommer det att spara massor av tid för alla tidspressade människor där ute. En annan fördel är väl att vi undviker mänsklig kontakt. Hejdå alla telefonförsäljar-jobb – Skynet nästa?

 

  • CaseNyheter
    Swing it magistern

    Utbildningar och föreläsningar inom varumärkesstrategi och kommunikation

    På inbjudan av Västerås Science Park kommer vår egen varumärkesstrateg Mikael Marticki att föreläsa den 12 september om hur man utvärderar och bygger ett varumärke. Föranmälan krävs!

    Läs mer
  • Forskning för framtiden

    Forskningen får ta för sig i ny kampanj för Mälardalens högskola.

  • CaseDigitalt, Trend
    Vad är WCAG och varför behöver jag bry mig?

    Om du ansvarar för en webbplats för en offentlig verksamhet så kan du ha hört talas om WCAG, tillgänglighetsdirektivet, webbdirektivet eller liknande. Nu reder vi ut det.

    Läs mer
  • Färre val konverterar bättre

    Hur mycket frihet är för mycket frihet?

  • En påtagligt parant madame

    Ett rykande färskt restaurang-koncept tillsammans med Let Me Be Frank

  • CaseNyheter
    IKEA EFTER KAMPRAD

    När Steve Jobs dog, försvann mycket av innovationskraften hos Apple. Kommer Ikea gå samma öde tillmötes?

  • Skräddarsydd design

    Grafisk design och produktion för Mälarvillan.

  • Logistik i kubik

    Publik webbplats för m4gruppen

    Navii har designat, formgett och producerat en webb med tydligt fokus och tydliga mottagare.

    Läs mer
  • Jag ska bli högskolestudent

    Nationell studentrekryteringskampanj för Mälardalens högskola.

  • Ambassadörer för entreprenörer

    Ny identitet till företagsinkubatorn Create.

  • Mer än bara müsli!

    Förpackningsdesign, namngivning och branding för en nyttigare müsli.

  • B:26 – Framtidens kontor?

    Koncept och varumärkesstrategi för Kungsleden.

    Som en grundläggande utgångspunkt har vi betraktat Byggnad 26 som ett potentiellt varumärke, ett platsvarumärke som vi också definierat i arbetet.

    Läs mer
  • Why abs, when you can have kebabs?

    Visuell identitet och förpackningsdesign till Västerås Kebab.

  • Hela kretsloppet

    Visuell identitet och webb åt El-Kretsen.

  • Att designa för samhällskritiska verksamheter

    Informativ webb till Storstockholms brandförsvar.

    Storstockholms brandförsvar är ett kommunalförbund med tio samarbetande kommuner i Stockholmsområdet som svarar för 1,2 miljoner människors trygghet.

    Läs mer
  • Jättens nya skrud

    Nationell omprofilering av Sängjättens butiker.

  • Alla hjärtans dag. På riktigt.

    Att göra en god gärning då och då stärker ditt varumärke.